By 

Instrukcja obsługi małego dziecka


Po dokładnym zapoznaniu się z instrukcją obsługi noworodkaniezbędna będzie instrukcja obsługi małego dziecka. Na szczęście trening czyni mistrza, więc po opanowaniu obsługi noworodka, obsługa małego dziecka – technicznie – wydaje się łatwiejsza. Warto jednak zwrócić uwagę na kilka faktów…

Instrukcja obsługi małego dziecka:

Jeśli na każde zadane pytanie, dziecko odpowiada „NIE” – to nie jest błąd, dziecko działa prawidłowo. Aby tego uniknąć, proszę formułować pytania z opcją wyboru sugerowanych odpowiedzi.

Jeśli dziecko sprawia wrażenie, że się zacięło i powtarza w kółko to samo zdanie – to nie jest błąd, obiekt działa prawidłowo.

Jeśli dziecko wydaje przeciągające się, jęczące dźwięki, mimo że potrafi już porozumiewać się pełnymi zdaniami – to nie jest błąd, obiekt działa prawidłowo.

Dziecko może wysyłać nieprawdziwe, bardzo fantazyjne komunikaty – to nie jest błąd, obiekt działa prawidłowo.

Nie pozostawiać dziecka bez nadzoru! Pozostawienie go w danym miejscu, nie gwarantuje znalezienia go w tym samym.

Dziecko potrafi funkcjonować bez pożywienia przez wiele godzin. Gdy będzie potrzebowało dostarczenia pokarmu – włączy alarm.

Po pewnym czasie dziecko potrafi samodzielnie odpompować zanieczyszczenia, jednak w początkowym okresie mogą zdarzać się częste awarie, które nie są wynikiem błędu systemu.

Próba wyłączenia fałszywego alarmu, może go spotęgować. Należy przeczekać, aż fałszywy alarm sam się wyłączy.

Zmiana nastroju i intensywności wydawanych dźwięków co parę minut, a nawet sekund nie świadczy o awarii – obiekt działa prawidłowo.

Przekupstwo jest metodą skuteczną, aczkolwiek na dłuższą metę możemy tego kroku pożałować, ponieważ dzieci – wbrew pozorom – mają coraz lepszą pamięć.

Jeśli występują wątpliwości odnośnie prawidłowego słuchu dziecka, ponieważ obiekt nie reaguje na swoje imię i/lub zakazy, w celu wykluczenia awarii, odpakować szeleszczący cukierek w pokoju obok – najprawdopodobniej obiekt zapyta „co jesz?!” i oznacza to, że słyszy prawidłowo.

Jeśli występują wątpliwości odnośnie prawidłowego wzroku dziecka, ponieważ obiekt zdaje się nie zauważać narobionego przez siebie bałaganu, w celu wykluczenia awarii, włączyć bajkę w telewizji lub na tablecie – prawdopodobnie zyska zainteresowanie dziecka i oznacza to, że obiekt widzi prawidłowo.

Aby dziecko działało prawidłowo, musi mieć zapewnioną odpowiednią ilość snu, pokarmu i miłości.

Ani potrząsanie, ani uderzanie obiektu, NIE POPRAWI jego funkcjonowania, natomiast może doprowadzić do poważnej awarii, dlatego ZABRANIA się takiego rozwiązywania problemów.

Gwarancja obejmuje pierwszych 18 lat życia. Zwrotów ani wymiany nie uwzględnia się.

Szkoda, że nie ma prawdziwych instrukcji obsługi dzieci. Poradniki mogą pomóc nam zrozumieć pewne kwestie, podsunąć jakieś pomysły, ale dzieci są tak różne, że sami musimy stworzyć sobie taką instrukcję dla własnego dziecka :) I cieszmy się, że dzieci nie wpadły na pomysł stworzenia instrukcji obsługi dorosłego, chociaż wiadomo, że również mają na nas swoje sposoby… :)

Load More
Something is wrong. Response takes too long or there is JS error. Press Ctrl+Shift+J or Cmd+Shift+J on a Mac.

YOU MIGHT ALSO LIKE

torba do szpitala
Torba do szpitala – co zabrać do porodu?
November 13, 2017
Jak mądrze wybrać fotelik samochodowy z grupy 0+?
November 09, 2017
Facet, a co Ty możesz wiedzieć?!
November 07, 2017
Ciąża, czterolatek i sezon infekcyjny…
October 23, 2017
baby box club
Pieluszki z dostawą do domu! #KONKURS
October 18, 2017
Jak przygotować dziecko na rodzeństwo
Jak przygotować dziecko na rodzeństwo?
October 16, 2017
Czy drugie dziecko musi być trudniejsze?
October 05, 2017
bóle wzrostowe
Bóle wzrostowe u dzieci.
October 03, 2017
gorączka
Jak mierzyć dziecku temperaturę i jak radzić sobie z gorączką?
September 14, 2017
  • lidlowe koszulki rządzą ✋✋✋✋ zabieram się za czytanie :)

  • U nas jesli corka kilka razy nie uslyszy glosnego komunikatu: obiad, kapiel, wychodzimy, posprzataj pokoj, dodaje szeptem, „chcesz czekolade?” 100% skutecznosci ;-)

    • Wygladalibysmy jak paczki

    • Zazwyczaj tej czekolady nie dostaje, a ja nam pewnosc ze sluch ma w porzadku ;-)

  • Dokładnie! :D

  • Rewelacja ❤

  • U nas jeszcze sprawdzają się ‚grozby’ (zostajesz w domu,my idziemy) mało pedagogiczne ale skuteczne …narazie,ciekawe kiedy się zorientuje że to ściema..

    • U mnie „grozby” juz przestaja bo to ja zniecheca w sensie „dobra to idz ja zostaje” wiec dzialamy „olewka” ” nie bede cie prosic 10razy jak sie zdecydujesz to daj mi znac bo ja mam nnustwo innyh rzeczy na glowiw” i wychodze i zazwyczaj jest mammoo wracccaaaj :D

  • BOMBAAAA !!!!!! Uśmiałam się za wszystkie czasy ! Gratuluję pomysłu i pozdrawiam.